Wrażliwość

Wrażliwość jest skarbem ukrytym pod zbroją każdego człowieka. Jedni odkryli go bardziej, drudzy mniej. Są też tacy,którzy tego skarbu w ogóle odkrywać nie zamierzają. I to właśnie do tej grupy ludzi czasem chciałabym należeć. 

Ciężko mi odpowiedzieć na pytanie czy wrażliwość jest wadą czy zaletą. Na pewno jednak jest moim słabym punktem. Cholerną piętą achillesową, która zbyt często utrudnia życie. 
Niejednokrotnie utożsamiam się z osobą słabą, ponieważ łzy kręcą mi się w oku na każdą nawet najmniejszą krzywdę ludzką. Dotyka mnie los zwierząt, wzbudza we mnie cierpienie osoba bezdomna i płaczę, gdy jestem bezsilna i nie mogę pomóc osobie potrzebującej.
Wzruszam się na filmach, a nawet podczas czytania książek. Najgorsze jest jednak to, że często stawiam na pierwszym miejscu potrzeby innych ludzi, a dopiero później swoje - najzwyczajniej wymiękam, a osoby silniejsze umiejętnie to wykorzystują. 

"TWOJA WADA STANIE SIĘ ZALETĄ W MOMENCIE, GDY JĄ POKOCHASZ"

Chciałabym mieć wpływ na swoją wrażliwość, móc suwakami wyregulować ją tak, by przynosiła więcej korzyści niż cierpienia. Chciałabym czasem być zimną suką bez uczuć i myśleć tylko o sobie i swoim tyłku. Chciałabym móc modyfikować wszystkie cechy, wady i zalety niczym balans bieli w photoshopie... Niestety, tak się nie da. Swoje wady trzeba zaakceptować i pokochać, tylko wtedy będzie nam z nimi łatwiej iść przez życie. 


Czarna sukienka z frędzlami jest niewątpliwie jedną z najładniejszych w mojej szafie. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie porządny i przyjemny materiał oraz jakość wykonania, czego nie mogłam powiedzieć o sukience z tego (klik) postu. 
Frędzle, które kocham połączyłam z motywem moro na kurtce i butach, w takim zestawie czuje się rewelacyjnie.
Sukienka wbrew pozorom nie jest taka krótka, sięga mi prawie do kolan, ale ponieważ źle mi w  takiej długości - umiejętnie zbluzowałam ją paskiem w talii, przez co na niektórych zdjęciach wydaje się być wręcz za krótka. 

Sukienkę możesz kupić w promocyjnej cenie tutaj: KLIK 


SUKIENKA: TU (klik) 

A jak Ty postrzegasz wrażliwość? Uważasz, że to wada czy zaleta?

Etykiety: , , , ,