Wielkanocne linkowanie


W lany poniedziałek to się chyba śnieżkami będziemy rzucać! Ależ wielkie było moje zdziwienie, jak rano wyjrzałam przez okno i zobaczyłam świat śniegiem pokryty... Albo zimie się coś pomyliło, albo wróciła tylko po klucze do swojej sypialni. Oby do Wielkanocy zdążyła je znaleźć i odejść.
Na szczęście udało mi się zrobić świąteczne zdjęcia jeszcze przed zawieruchami, deszczami i śniegiem. Dzięki temu mogę Wam teraz przekazać trochę wiosny oraz... zaprosić do zabawy w linkowanie.

Pomysłem zainspirowała mnie Karolina z żyj-kochaj-twórz,której jestem stałą czytelniczką. Linkowanie to bardzo fajna zabawa, która pozwala odkryć wiele wspaniałych blogów, o któych istnieniu nie mieliśmy pojęcia. Jeśli już tu jesteś to koniecznie podlinkuj swojego bloga lub wpis i przejrzyj linki pozostałych osób.
Mam nadzieję, że zostawicie mnóstwo adresów, bo tak szczerze mówiąc to najwięcej czasu spędzam właśnie na blogach innych osób, a nie na swoim :) Będzie mi miło jak wspomnisz o linkowaniu u siebie, koniecznie daj mi o tym znać! Zabawa jest świetną formą pozyskiwania nowych czytelników, więc do dzieła!
Blogi dodajemy za pomocą przycisku Add Your Link pod zdjęciami.
(Jeśli nie posiadasz bloga podlinkuj stronę, którą polecasz! )





Spódniczka/bluzka/okulary : Lollipop

Za pomocą niebieskiego przycisku "Add Your Link", który jest na samym dole,dodajemy blogi do zabawy

An InLinkz Link-up

Etykiety: , , , , , , ,