Jak zrobić INSTAGRAM MIX ?




Z racji tego, że dopadło mnie okropne choróbsko i nie jestem w stanie zrobić żadnych nowych zdjęć, a są one zawsze urozmaiceniem każdego posta, postanowiłam wykorzystać to, co mam pod ręką. Nie lubię robić dużych przerw w blogowaniu, bo za każdym razem, gdy to zaniedbuje, czuję niedosyt... Wolę więc być w miarę możliwości jak najbardziej na bieżąco. Instagram - kiedyś uważałam, że to głupia i zbędna aplikacja zabierająca tylko czas. Teraz zmieniłam zdanie. Kilka wrzuconych zdjęć, kilka serduszek , coraz więcej obserwujących, przeróżne motywacje... i tak rodzi się kolejne uzależnienie. Jednak to właśnie dzięki niemu mam teraz co pokazać.

No dobra... Ale jak się robi instagramowy mix? Wklepuje w google i nic. Trzeba więc obejść temat samemu. I w tym momencie przypomniało mi się o programie picasa, w który to się kiedyś tworzyło kolaże zdjęć.
Być może wy robicie kolaże inaczej, ale jak dla mnie to szybki i prosty sposób na stworzenie mixu.


MÓJ INSTAGRAM #amandaniedrich


1. Przede wszystkim będziesz potrzebował darmowego programu picasa
POBIERZ
2.Następnie otwieramy nasz instagram na komputerze i zapisujemy wybrane zdjęcia 
(najlepiej zapisywać je w osobnym folderze, by były w jednej kupie, co potem ułatwi nam pracę)


3. Teraz pora wyszukać i otworzyć folder ze zdjęciami w programie picasa, po czym zaznaczamy wszystkie zdjęcia i klikamy
Utwórz -> Kolaż zdjęć...


4. Dochodzimy do najprzyjemniejszej części, jaką jest personalizowanie naszego kolażu. 
Tutaj zadecydujesz o wielkości, szerokości, kształcie kolażu. 
Poprzestawiasz zdjęcia w odpowiednie miejsca, a nawet zadecydujesz, jak duże odstępy mają być pomiędzy.


 5. Zapisujemy poprzez przycisk Utwórz kolaż i gotowe !

Oj, życzcie mi zdrówka, bo można oszaleć z tą chorobą. Najpierw Xav, a teraz ja. Ale z kuli wolnego czasu, może się w końcu wezmę za jakąś metamorfoze bloga. Zainspiruje mnie ktoś?
 Buziaki!