Różowa spódniczka

Inny klimat, inna codzienność, lżejsze dni, a czasu jakby mniej...
Ten tydzień ma dla mnie bardzo duże znaczenie. To właśnie on pokaże czy jedno z moich marzeń się spełni, czy znów trafi je szlag.
Ale nadrobię, obiecuje.
A tymczasem trzymajcie kciuki!

Spódniczka powinna się znaleźć w szafie każdej kobiety, a jednak w mojej nigdy jej nie było. Kto mnie zna ten wie, że zobaczenie mnie w tej części garderoby graniczy z cudem, ale dziś to zmieniamy.
Butik KASZMIR sprawił mi takie różowe cudo, miłość od pierwszego wejrzenia - miękki, miły materiał, który tak wspaniale się układa zachwycił mnie od razu. Niestety rozmiar jest za duży przez co trochę mnie poszerza, ale musiałam Wam ją pokazać już teraz. Zapraszam do zerknięcia i polubienia butiku, atrakcyjne ceny jak i unikatowe ubrania zachęcają! (Klik-KASZMIR)
   Stylizacja nie jest wymyślna, ale w sam raz na randkę czy spacer. Ciemne kryjące rajstopy i klasyczna opięta  bluzka to dobre dopełnienie, które stawia spódniczkę na pierwszym planie.
Nawet włosy się idealnie zgrały z całością. Za ciekawe ombre dziękuję salonowi MARGRET.
Gdy tylko znajdę więcej czasu, zwężę spódniczkę i bardziej zaszalejemy z outfitem. A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami.

różowa spódniczka
różowa spódniczka rozkloszowana
butik kaszmir
ombre czarne włosy
butik kaszmir
butik kaszmir
Lubisz/masz/nosisz spódniczki??

A TU moja piosenka, biorąca udział w konkursie. Wystarczy kliknąć :)
Szanse mam nie wielkie, ale może chociaż nagrodę za największą oglądalność zgarnę dzięki Wam?

Bluzka: H&M
Spódniczka: Butik KASZMIR
Włosy: Salon MARGRET
Paznokcie: Nail Love