Listopadowe must have - futrzana kamizelka !

Zauważyłam, że poprzedni post bardzo przypadł Wam do gustu, więc tak jak obiecałam - oto znowu ja przed obiektywem. Tym razem w innej odsłonie - bardziej eleganckiej.
Futrzana kamizelka powinna być w szafie każdej kobiety, można ją nosić na wiele sposobów i do niemal wszystkiego. Ma w sobie coś seksownego i kobiecego, a jednocześnie dodaje nam charakteru. Nasza jesień w tym roku zaskakuję i temperatura nie spada zbyt nisko - świetną alternatywą do grubej kurtki czy płaszcza jest więc futrzana kamizelka, którą można zarzucić na bluzkę czy sweter! Jedyny minus jest taki, że futrzak lubi nieco poszerzać i skracać naszą sylwetkę, dlatego powinniśmy dobrze dobrać resztę ciuchów i nie przesadzić z dodatkami.
Jest on bardzo mocnym elementem stylizacji i nie lubi konkurencji (np. innych futrzanych dodatków).
Ja postawiłam na dopasowane spodnie z wszytym ozdobnym pasem oraz obcisłą bluzkę ze skórkowymi rękawami i zwierzęcym motywem. Do tego zwykłe klasyczne szpilki i pasujący do całości portfel.  Mimo, że zestaw jest raczej ciemny, całość tradycyjnie rozświetlają złote dodatki w spodniach, bluzce i przy portfelu, które kocham. 
Sklep Lollipop, z którego pochodzą ubrania powinna odwiedzić każda pragnąca dobrze wyglądać i wyróżniać się kobieta! 
Jak Wam się podoba? Macie chociaż jednego futrzaka w swojej szafie?  
Futerko jest ekologiczne!




Ubrania pochodzą ze sklepu LOLLIPOP, który cechuje się oryginalnością i dobrą jakością wszystkich produktów. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ich ofertą i zakupów :)

Etykiety: , ,