Poduszka antywstrząsowa Emiludek - moja opinia



Ostatnimi czasy rozglądałam się za pewną poduszką dla Xaviera, którą pierwszy raz zobaczyłam na zdjęciu jednej blogerki. Spodobał mi się nie tylko oryginalny design, ale i to, jak świetnie układa się w niej główka dziecka. Ponieważ mój Xavi upodobał sobie leżenie na prawym lub na lewym policzku, stwierdziłam, że taka podusia spowoduje, że częściej będzie leżał na prosto, z główką skierowaną ku górze. Zaczęłam się więc rozglądać po internecie... Z początku myślałam, że jest to poduszka anatomiczna, której jedyna funkcja to podtrzymywanie główki dziecka, ale ku mojemu zdziwieniu okazało się, że ma ona całkiem inne przeznaczenie.
Poduszka ta jest poduszką antywstrząsową, która dzięki swojemu specjalnemu wyprofilowaniu, znakomicie amortyzuje mikrowstrząsy podczas spacerów czy też jazdy autem, chroniąc główkę dziecka. Mnie sprawdziła się również przy karmieniu piersią, ale przede wszystkim jak wspomniałam - zależało mi na utrzymaniu główki na prosto. Cena oryginalnych poduszek była dość wysoka, ale na szczęście trafiłam na firmę Emiludek, która w 100 % wykonuje je samodzielnie. Byłam bardzo ciekawa jakości i szczerze przyznam, że wywarła na mnie ogromne wrażenie. Materiał minky jest niezwykle delikatny i miły w dotyku, a druga strona poduszki jest bawełniana. Poduszka jest wypełniona antyalergiczną kulką silikonową z certyfikatem Oeko-Tex Standard 100 i jest przeznaczona dla dzieci już od urodzenia.

Wzory i kolory możemy sobie skomponować wedle uznania, a dodatkowo poduszkę można skompletować z innymi produktami tej firmy.
Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i szczerze mogę polecić. Czasem nie warto przepłacać - produkt tańszy nie zawsze znaczy gorszy :)
Zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu: EMILUDEK