Facet powinien być męski !


Dziś pierwszy raz zobaczyłam zwiastun nowej części Top Model. Nie ukrywam, że cholernie interesuję mnie ta edycja i czekam na nią z naprawdę wielkim utęsknieniem.
Dlaczego? Bo jestem ciekawa, jacy mężczyźni zawitają na castingu i którzy z nich przejdą dalej.





Mężczyzna, jak dla mnie powinien być męski.
Nie lubię, gdy facet bardziej przypomina kobietę i spędza w łazience więcej czasu niż jego partnerka. Nie akceptuję makijażu u faceta - nie, nie, nie !
A gdy widzę łyse, wygolone klaty to aż mnie trzęsie.
Zdarzało się również, że mijałam mężczyznę, który miał wygolone nogi - trzymajcie mnie, ale to już jest naprawdę przesada!
Nie zniosłabym też, gdyby mój partner robił sobie manicure. Jak dla mnie męskie dłonie powinny być duże i lekko szorstkie - takie typowo męskie.

Gdy tak spoglądam na mojego narzeczonego, który właśnie słodko sobie drzemie - lekko się uśmiecham. Najczęściej jest tak, że gdy na naszej drodze staje ta druga połówka - ku naszemu zdziwieniu odbiega od naszego pierworodnego ideału osoby, z którą chcielibyśmy dzielić życie. A tutaj niespodzianka - koło mnie leży właśnie taki mężczyzna, o jakim marzyłam.
Ostatnio w żartach powiedziałam mu, że ma iść do Top Model na casting - oboje wybuchnęliśmy śmiechem i doszliśmy do wniosku, że to niebezpieczne, bo będą kazali zgolić mu klatę.
Oj, a ja kocham mojego futerkowca i wiem, że bez tych uroczych włosów na klatce piersiowej nie byłby już tak męski.
Depilację u mężczyzn akceptuję, ale tylko i wyłącznie tam na dole ;). Rozumiem też podcinanie włosków lub golenie sobie pach, bo chyba każdy latem chce się czuć komfortowo i czysto.
Cała reszta owłosienia męskiego powinna jednak zostać na swoim miejscu.

I choć są kobiety, które wręcz obrzydza owłosiona klata u mężczyzny - ja do nich zdecydowanie nie należę.

Top model wkrótce w telewizji.
Myślicie, że zobaczymy w programie prawdziwych M Ę Ż C Z Y Z N ?
Bo mnie się wydaję, że zdecydowanie przeważać będą lalusie...

Etykiety: ,