Czasu brak



Przepraszam za moją chwilową nieobecność u mnie i u Was.
Ostatnio na wszystko brakuję mi czasu, mimo że mam go tak naprawdę aż zanadto... Wiem, że to bardzo sprzecznie brzmi, ale tak naprawdę jest! Jutro w odwiedziny przyjeżdża moja mama na parę dni, co znów troszkę odizoluje mnie od internetu, ale jak tylko wszystko ustanie - nadrobię wszelkie zaległości nie tylko na moim blogu, ale i u Was! Bo widzę, że omija mnie wiele ciekawych postów.



Gonią mnie sesje za sesjami. To zdjęcia indywidualne, to reklamowe, to rodzinne... W pewnym momencie miałam już dość tego maratonu, ale dałam radę pomimo upałów i dużego już brzuszka.
Na jednym ze zdjęć widzicie modelkę - Żaklinę. Jest to jedno ze zdjęć reklamowych tej cudownej ramki. Pozwoliłam sobie nazwać ją ramką sentymentalną 3d, bo wrzuca się do środka, co tylko się chcę. Muszelki, korki, kliszę... Powiem Wam szczerze, że to doskonały pomysł na prezent.
Dodatkowo doszło mi nowe zajęcie - projektowanie. Na razie traktuję to raczej jako zabawę, ale jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to być może w pewnym momencie ciuszki z papieru ujrzą światło dzienne!

Czasem przydaję się taki kopniak pozytywnej energii od osób, które w Ciebie wierzą i potrafią uświadomić, że nierealne jest możliwe. Potrafią podnieść samoocenę i sprawiają, że wiara w siebie choć przez chwilę jest większa. Otacza mnie wiele osób, które wydawały się być bliskie, a co się okazuję? Że często bardziej bliscy stają się ci, którzy pozornie byli nieobecni, bądź są obcy.
Też tak czasem macie? Że ci z pozoru bliscy znajomi, a nawet osoby które nazywaliście "przyjaciółmi" odstawiają Was na bok?


Etykiety: , , , , , , , , ,